Home Webshop Support

Vraag een goed advies aan onze ervaren medewerkers

Met de webshop van Alumat Zeeman maken we het u makkelijk. Maar misschien twijfelt u of een onderdeel wel voor uw situatie geschikt is. Zoekt u een nét iets andere maatvoering? Of wilt u weten of iets nog op voorraad is? Geen enkel probleem: als servicegerichte organisatie hebben we een eigen supportteam in huis. Specialisten met kennis van zaken – ook van uw zaken – helpen u verder met elke vraag over de kassenbouwonderdelen uit onze webshop. Bestellen via de webshop gaat heel eenvoudig. Wij zorgen voor de afhandeling in ons magazijn en de verzending.

De meest gestelde vragen over kassenbouwonderdelen

Hieronder vindt u vragen die we heel vaak krijgen over kassenbouwonderdelen van klanten. Komt u er aan de hand van het antwoord toch niet uit? Of heeft u een andere vraag? Dan kunt u ons bereiken per e-mail en telefoon of door onderstaand formulier in te vullen. We gaan ons uiterste best doen om binnen 24 uur – op werkdagen – met een reactie te komen

Staat het logo van Alumat Zeeman op alle producten?

Op sommige producten staan de initialen van Alumat Zeeman of het artikelnummer.

Wat als een product niet in het assortiment zit?

Uiteraard is het vervelend als u uw onderdeel niet kunt vinden. Met ons uitgebreide machinepark kunnen we de productie van diverse producten op projectbasis ontwikkelen.

Is er een catalogus beschikbaar?

Ja, neem contact op met ons salesteam.

Is er een minimale afname?

U kunt bij Alumat Zeeman zowel grote als kleine hoeveelheden afnemen. Per product kan de minimale afname anders zijn.

Worden de onderdelen wereldwijd geleverd?

Alumat Zeeman exporteert internationaal. Onze ervaring waarborgt een probleemloze logistiek, inclusief een feilloze douaneafhandeling.

Kan ik een sample opgestuurd krijgen?

Het is voor bepaalde producten mogelijk om een sample te ontvangen.

Kan ik als particulier bij Alumat Zeeman kopen?

Het is mogelijk om bij Alumat Zeeman als particulier onderdelen te kopen. Houd er wel rekening mee dat u niet contant kunt betalen, alleen per pin of via bankoverschrijving.

Verkoopt Alumat Zeeman ook tweedehands onderdelen?

Alumat Zeeman verkoopt geen gebruikte onderdelen.

Wat zijn de betalingstermijnen?

De betalingstermijnen zijn afhankelijk van de grootte van uw order en/of het kredietlimiet en/of er afwijkende afspraken zijn.

Wat is de gemiddelde doorlooptijd van een order?

De levertijd is afhankelijk van de grootte van het project en/of order. Bij uw offerte ontvangt u een indicatie van de tijd waar u op kunt rekenen. Het salesteam kan u altijd de actuele levertijd indicatie geven.

Hoe zit het met garantie?

In het geval dat u garantie wenst te claimen dient u contact met ons op te nemen. Dit kan door contact op te nemen met ons sales team of te bellen naar +31 (0)88 4000 800. Houdt u er rekening mee dat er een aantal voorwaarden zijn verbonden aan het claimen van garantie. Deze vindt u in onze Algemene Voorwaarden, waarvan u hier een aantal belangrijke punten vindt.

  • Alumat Zeeman BV verleent generlei garantie op verbruiksartikelen.
    Voor het overige wordt de garantie verstrekt welke de importeur, fabrikant of agent aan Alumat Zeeman BV heeft verstrekt.
  • Alle voor garantie of reparatie in aanmerking komende goederen dienen franco aan Alumat Zeeman B.V. geleverd te worden, voorzien van aankoopfactuur. Bij het ontbreken van deze vervallen alle aanspraken op garantie.
  • De kosten van verzending door Alumat Zeeman BV naar importeur, fabrikant e.d. zijn voor rekening van de opdrachtgever, evenals de kosten welke aan Alumat Zeeman B.V. in rekening worden gebracht door fabrikant, importeur e.d. Alle goederen worden voor rekening en risico van de opdrachtgever aan deze retour gezonden.
  • Gebreken aan geleverde goederen welke onder de garantie vallen worden, uitsluitend ter beoordeling van Alumat Zeeman B.V., hetzij hersteld dan wel door nieuwe levering vervangen indien de gebreken naar het oordeel van Alumat Zeeman BV/fabrikant te wijten zijn aan constructiefouten, de gebruikte materialen of de uitvoering waardoor deze voor de opdrachtgever onbruikbaar zijn ter zake van de betreffende bestemming der goederen.
  • Alle garantie-aanspraken vervallen indien de opdrachtgever zelf wijzigingen in of reparaties aan het geleverde heeft verricht, dan wel het geleverde niet nauwkeurig gebruikt volgens de bijgeleverde voorschriften of op andere wijze onoordeelkundig behandelt.